Yritys

MyPrint Finlandin toiminta käynnistyi vuonna 2006 kun yrittäjä Tomi Ropponen tunnisti tarpeen, johon mikään markkinointitoimisto ei kyennyt vastaamaan. Asiakkaiden brändeillä oli tarvetta näyttäville myymälämateriaaleille, jotka edistäisivät myyntiä ja lisäisivät brändien mielenkiintoa kuluttajien silmissä.

Vuosien saatossa myymälämarkkinointi on kasvanut yhä tärkeämmäksi osaksi brändien kampanjointia, nousten myös osaksi strategista kommunikaatiosuunnittelua. Nykypäivän hektisessä maailmassa kuluttaja vastaanottaa tuhansia impulsseja päivittäin, joten massasta erottuminen on todella tärkeää myynnin kasvua haettaessa. Konkreettiset ja näyttävät materiaalit ovat ensiarvoisen tärkeitä digitalisaatioituneessa maailmassa etenkin siellä, missä kuluttaja tekee ostopäätöksensä.

Myymälämarkkinoinnin tarpeiden kasvaessa myös toiminnan oli laajennuttava, näin ollen vuonna 2015 syntyi yritys nimeltä MyPrint Agency Oy. Tänäkin päivänä yritystä luotsaa Tomi Ropponen. Vuonna 2016 MyPrint juhlisti 10-vuotista taivaltaan myymälämarkkinoinnin parissa ja kasvu jatkuu vuonna 2018!

Photo

Tomi Ropponen

Toimitusjohtaja / CEO

+358 40 574 4343

tomi.ropponen@myprint.fi

Photo

Elina Svanbäck

Graphic Designer

+358 44 296 7378

elina.svanback@myprint.fi

Meillä on ilo työskennellä muun muassa näiden upeiden brändien kanssa

Myprint's partners